Marketing zintegrowany ze sprzedażą

Marketing zintegrowany ze sprzedażą

Czy w Twojej firmie?
  • działania marketingu i sprzedaży są zintegrowane – marketing i sprzedaż wspierają się nawzajem w dostarczaniu wyniku
  • marketing zna potrzeby klientów i dostarcza handlowcom kwalifikowane leady, które dają szansę na generowanie sprzedaży
  • marketing wykorzystuje najskuteczniejsze narzędzia, by budować rozpoznawalność marki, zaangażowanie klientów i lejek sprzedażowy
  • dział marketingu i handlowcy posługują się językiem klienta (a nie językiem produktów), znają historie sukcesu klientów, potrafią budować trwałe relacje z klientami

Pomożemy Ci zdobyć nowych klientów i budować trwalsze relacje z obecnymi

Co możemy dla Ciebie zrobić
  • Strategia i taktyka działań marektingowo-sprzedażowych
  • Autorski program merytoryczny
  • Kampanie lead generation
  • Marketing bezpośredni
  • Content marketing (blogi, raporty, komentarze eksperckie, video)
  • Social media
  • Eventy (webinaria, śniadania biznesowe, konferencje)
  • Współpraca z mediami i ekspertami rynkowymi
  • Programy partnerskie dla sieci dystrybutorów
Nasze realizacje