RYZYKOKOCHANIA – kampania społeczna

Ogólnopolska kampania społeczna, która miała na celu spopularyzowanie badań na obecność wirusa HIV. Grupą docelową były osoby w wieku 18-29 lat, do których prowadzono edukację w zakresie bezpiecznych zachowań seksualnych i profilaktyki zakażeń wirusem HIV.

  • RYZYKOKOCHANIA – kampania społeczna
  • RYZYKOKOCHANIA – kampania społeczna
  • RYZYKOKOCHANIA – kampania społeczna
RYZYKOKOCHANIA – kampania społeczna

 

W ramach kampanii zrealizowano:
  • ponad 30 wydarzeń w całej Polsce,
  • kampanię medialną z udziałem ambasadorów projektu: Marii Peszek, Weroniki Rosati, Tomka Szczepanika z zespołu PECTUS oraz Wojtka Łozowskiego z Afromental,
  • konkurs dla dizajnerów na koszulkę przeciw HIV.

Pozostałe

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *